دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

قتل، ماهواره، بي خوابي، هذيان

گويا Boxing day در تورنتو بي خطر هم نبوده. درست نزديك دانشگاه ما دو گروه از جوانان خام كه البته سلاح گرم داشته اند با هم درگير شده اند و شش نفر زخمي و كشته شدن يك دختر 15ساله نتيجه اين شيطنت بوده است. پليس تورنتو هم گفته است كه گويا بالاخره در اين روز اين شهر معصوميت خود را از دست داده است و اينكه اين روز را تا مدت زيادي فراموش نخواهيم كرد. يادآوري اين نكته هم بسي نيكوست كه در ساعت قتل كه 5 بعد از ظهر بوده من هم در همان حوالي بوده ام و خوشبختانه اين طور كه يكي از دوستان در ايران به من مي گفت كشته نشده ام. چون حادثه با يك خيابان فاصله از خيابان Churchصورت گرفته پيش بيني مي كنم كه اوا خواهر هاي عزيز از اين به بعد با شوهرشان بيرون بيايند و اين يعني كمتر ديده شدن اين دوستان در خيابان.
همچنين چون كه قصد دختر مقتول از بيرون آمدن در Boxing Day خريد لباس بوده تا ستر عورت كند و خودش را بعد از تعطيلات آماده كند تا به مدرسه برود و گويا دوستانش گفته اند كه برنامه داشته كه بعد از فارغ التحصيلي از دانشگاه در رشته روزنامه نگاري مشغول خدمت به مردم شود و از جنگ ايران و آمريكا خبر تهيه كند، فلذا دختر مربوطه با توجه به استانداردهاي 2006 ، شهيد شناخته شده و تشييع جنازه بسيار با شكوهي از ايشان به عمل خواهد آمد. ميعادگاه عاشقان كليساي سنت فلان. پذيرايي بعد از مراسم در بار هتل شرايتون.
وقت خوابم خيلي وقت است كه گذشته به خصوص اينكه مجبور شده باشي براي هم خانه اي هنديت 2000 كانال ماهواره و receiver و بقيه موارد را ست آپ كرده باشي. البته بعد از خستگي يك پياده روي طولاني و جستجوي طولاني مدت در وب عزيز براي سر در آوردن از ماهواره كه كمترين تجربه اي راجع به آن نداشته ام…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.