دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

مراسم بزرگداشت احمد بورقانی

به منظور بزرگداشت یاد احمد بورقانی جلسه ای در روز شنبه ٩ فوریه (ساعت ١٧-١٩) در دانشگاه تورنتو برگزار می شود.

نشانی:

BA 1200, Bahen Center, 40 St. George Street

15 دیدگاه دربارهٔ «مراسم بزرگداشت احمد بورقانی»

گهگاهی به اینجا سر میزنم و تنها شخصیت آقا کمال اینترنتی رو میشناسم اما امروز با دیدن عکس زنده یاد بورقانی شباهت بیش از اندازه ایشان با شما کمی از شخصیت حقیقیتون رو هم شناختم. واقعا متاثرم و از خداوند بزرگ آرامش ابدی برای ایشون و صبر برای شما و خانواده عزیزتون خواستارم. پاینده باشید

تسلیت می گم.
نمی خواهم همینطور چیزی گفته باشم : اما اگر در نت پیگیر باشید، متوجه می شوید. حتی کسانی که دوستی و آشنایی چندانی با مرحوم بورقانی نداشتند ،خیلی غمگینند. حتی من چند نفر را می شناسم که نمی دانند چرا باید اینقدر برای کسی که چندان نمی شناختند گریه کنند.
برایم خیلی عجیب است. در فوت قیصر هم چنین شرایطی بود.
صداقت ، پاکی و ایمان -به نظر من- اثر خودش را در دلها می گذارد.حالا فرقی نمی کند دل دوست باشد یا دل غریبه.دل ،دل است دیگر!

تسلیت برای آن بزرگ مردی که به مجلس نرفت تا مردم را بچاپاند.مطمئن باشید از اینجور انسانها فقط هر 50 سال یکی زاده می شود.بگذار آقای باهنر تریاکش را بکشد و پول روی پول بیندوزد و به ریش ابلهان متحجر بخندد!

کمال عزیز دلم نمی آید تسلیت بگم…اما آرزوی صبر میکنم برایت…او عزیز برای همه ما بود… روح نازنینش شاد انشالله

درود بر آقاي بورقاني
تسليت عرض مي كنم و برايتان صبر آرزو دارم.
بقاي وجود شما و ديگر اعضاي خانواده ي مرحوم بورقاني را خواستارم.
اين جانب خبرنگار ايرنا – جايي كه مرحوم پدر بزرگوارتان سال ها بود و زحمت كشيد و رفت – و روزنامه نگار و عضو انجمن صنفي روزنامه نگاران ايران هستم. وبلاگتان را در “قلمرو سعدي ” پيوند دادم و خواستار تبادل لينك هستم.
به اميد ديدار
قلمرو سعدي
1/12/86

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.