دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

هالوین

 اینم هالوین به سبک و سیاق ایرونی در تورنتو. بازم بگید همه ایرونی ها غرب زده هستند!

_mg_۲۹۶۰۱.jpg 

 

10 دیدگاه دربارهٔ «هالوین»

بابا سگ سیبیلا !!!! آخه حیف این قیافه ها نبود با سیبیل خرابش کنیدولی ایول داره وسط تورنتوبا این سیبیلا گشتن

جای تاًسف است که هنوز بعضی از مردم ما از جاهل و جاهل بازی خوششان می آید و بدتر از آن اینکه چنین رفتار زشت و ناپسندی که نتیجه جهل و گمراهی و فساد و بی قانونی دوره ای سیاه در مملکت بوده دارند به عنوان فرهنگ و آداب و رسوم این مملکت به خورد دیگر مردم دنیا میدهند.سبیل از بنا گوش دررفته و بیرون ریختن پشم و پیلی و چاقوی ضامن دار چیزی جز ننگ و سرافکندگی برای مردم ایران نداشته و نخواهد داشت.

باباتورابه خدابی خیال این مدل حرفها شوید توی این روز واین جشن که همه بااون قیافه های عجیب وغریب وبیشتر وقتها مبتذل و احمقانه می ایند این دیگر چه جور انتقادی است چرا ما ایرونیها دوست داریم الکی از خودمان انتقاد کنیم و خودمون را بی ارزش نشان دهیم تازه این بچه های بیچاره بعنوان شکل ترسناک خودشان را انطور درست کردند نه بعنوان فرهیختگان ایرانی.کمی انصاف هموطن

سلام مریم جون – نارگل جون راست میگه – اینقد دیگه نمیخاد قضیه رو پیچیده کنین – اینا بچه های ایرانن که اونجا متفاوت از باقی مردم با اون شکلای مزخرف که نشون از هیچ فرهنگ و تمدنی ندارن ظاهر شدن . خیلی هم خوب و جالب تیپ زدن . دمشون گرم . کاش منم اونجا بودم یه حالی با هم میکردیم .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.