دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

بازي جات و كسب وكار

چندي پيش جلسه اي در خوابگاه برپا بود، براي دانشجويان مهندسي و Science . ما هم به دليل سرو شدن مقادير مناسبي تنقلات و همچنين در راستاي تحكيم وحدت و ارتباطات در داخل خوابگاه در ساعت مقرر حاضر شديم. ابتداي جلسه پس از صحبتي كوتاه و نظر سنجي از دانشجويان عزيز در مورد وضعيت عملكرد دانشگاه و خوابگاه و … مسابقه اي بر پا شد. البته باز هم براي تحكيم وحدت و آشنايي با ديگران. (انصافا كه كلي سياسي شديم) مسابقه از اين قرار بود كه به هر دانشجو برگه اي داده شد كه به صورت جدول در آن عباراتي آمده بود. مانند اينكه من طي دو ماه پيش با هوا پيما سفر داشتم يا اينكه من به عشق در لحظه ي اول آشنايي اعتقاد دارم و از اين قسم امور. بايد اسم افراد مختلف را كه داراي اين خصوصيات بودند با عمل نوشته شده را انجام داده بودند بدون تكرار زير هر كدام از اين عبارات مي نوشتيم. 5-6 نفر اولي هم كه اين جدول را سريع تر از بقيه پر مي كردند بايدبلند مي گفتند بينگو و M&M اي از مسئول مربوطه دريافت مي كردند. من هم تا نفر اول پيدا شد بلافاصله به آستانش رفتم و دومين نفر شدم!! سوال و جواب خوبي شد و با دانشجويان سال بالايي گپ و گفتي داشتيم كه بسيار مفيد واقع شد.
در راستاي همين امور هفته پيش بازي در خوابگاه برقرار بود به نام Gotcha كه يعني همان Got you خودمان. بازي به اين قرار بود كه به هر فرد در خوابگاه و البته در طبقه ما اسمي داده شد و َشخصي كه اسمش بر روي كاغذ بود بايد توسط فرد مذكور بدون شاهد در جايي شناسايي مي شد و پس از تماس دست گفته مي شد Gotcha و بدين ترتيب بره قرباني(عنواني كه به اين شخص اطلاق مي شود) از بازي حذف و قرباني او به Killer او داده مي شد و بازي همين طور ادامي پيدا مي كند تا يك شخص به عنوان برنده باقي بماند. ناگفته نماند كه من بدون كشتن هيچ كسي شايسته عنوان بره قرباني شدم و از بازي حذف شدم.
ديگر اينكه ما در اين بلاد به دنبال كسب در آمدي حلال و طاهر از محل اعتبارات طرح عيبابي و درست كردن مشكلات سخت افزاري و نرم افزاري دانشجويان محترم و محترمه – كه در پي موفقيت طرح آزمايشي انجام شد- بوديم كه در مراحل ابتدايي با شكست جدي مواجه شد. پس از طراحي، پرينت و چسباندن مقادير زيادي آگهي بر در و ديوار خوابگاه و ارسال ايميلي به 800 نفر از عزيزان مستقر در خوابگاه از Residence life facilitator با بنده تماسي گرفته شد و ارايه سرويس در مقابل پول را غير قانوني خواندند و دستور اكيد دادند كه آگهي هاي مربوطه جمع آوري شود. هر چه قدر هم از من اصرار بود كه دوستان من در دانشگاه هاي ديگر همين تورنتو به راحتي اين كار را مي كنند تاثيري نكرد. با همه اين احوال حاصل مذاكرات بعدي اينجانب با Coordinator طبقه خودمان اين بود كه اين كار مشكلي ندارد و فقط نبايد در اين حد علني انجام شود. امان از اين قانون گرايي.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.