دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

دعواهای من و Bane

اندر معایب داشتن مک آن هم در زمانی که Computer Science می خوانی یکی اینست که مورد تمسخر عده ای قرار می گیری که در تمام طول عمرشان غیر از ویندوز سیستم عامل دیگری ندیده اند و سخن گزاف در باب OSX و Mac از زبانشان همیشه جاری است. نه تنها دلیل و برهان و هزار هزار شاهد مجابشان نمی کند بلکه شناخت ناقصشان را کامل تر از صدها ساعت nerd بازی و مطالعات و تجربه کار کردن حداقل به سه سیستم عامل به صورت حرفه ای تو می دانند. یکی از این اساتید هم که چند وقت یک بار به مک حمله می کنند حضرت Bane هستند که پس از توضیح در باب اینکه پسر کوچولو( ایشان 30 ساله هستند) امکاناتی که بیلی جونتون با هزار تبلیغ به شما می دهد به صورت کاملتری یکسال و نیم قبل در 10.4 مک بوده چنان بنا به مزخرف گویی می گذارد که دوست داری کل شرکت مایکروسافت را بر سرش خراب کنی. اکثر اوقات در تابستان با کم محلی شدید من روبه رو می شد ولی یک بار که آن روی نامحترم بنده را بالا آوردند پشت یکی از ضعیف ترین مک های (Mac mini) نشاندمش و تمام کارهای که ادعا می کرد با مک نمی توان انجام داد برایش یکی یکی انجام دادم و آنگاه اشاره کرده به سخن حضرت علی که آدم دشمن چیزیست که نسبت به آن جهل دارد و بعد از مقادیری خالی کردن عقده هایی که ازش به دل گرفته بودم نوبت من بود که حد اقل 10 کار را نشان بدهم که در مک قابل انجام است و در XP که آن موقع جدیدترین بود قابل انجام نبود. الان هم منتظر Leopard هستیم و خود من امروز توسعه بر روی Dash code را برای Leopard شروع کردم تا بار دیگر چند سال از کاربران فسیل ویندور پرباگ و مسخره مایکروسافت جلو بیفتیم.

8 دیدگاه دربارهٔ «دعواهای من و Bane»

سلام کمال جان! خوشحالم که باز مینویسی. من باهات موافقم، اما نکته اینه که واقعیت اصلی با اون چیزی که مردم دنبالش میرن فرق میکنه. به بیان دیگه، اگه همه از ویندوز طرفداری میکنند یا شیفته اش هستند، برای این نیست که بهترین سیستم عامل دنیاست. برای اینه که بهترین روش برای تو مخ رفتن رو داره! که به نظر من، این بزرگترین حسن و قدرت ویندوزه. افتخار خود مایکروسافت هم به این نیست که بهترین سیستم عامل دنیاست. اونا به این افتخار میکنن که اصول پیچیده ی کامپیوتری رو به ساده ترین روش ارائه میدن و این جای تحسین داره و نه بیش!

سلام. من چند وقتیهست که به mac علاقمند شدم. حالا تصمیم به گرفتن یه macbook pro 15 اینچ گرفتم. اکثر دوستانم مخالف هستند و معتقدند که پول زیادی رو دارم بی خودی خرج میکنم. اما خودم احساس میکنم اونچیزی که به دست میارم خیلی بیشتره. میخواستم ازتون بپرسم به نظر شما چقد طول میکشه تا من بتونم این سیستم عامل رو یاد بگیرم. البته قصد دارم ویندوز رو هم روش بریزم چون پرینتر و مودمم با mac سازگار نیستند

جناب آقای طباطبایی
با سلام وعرض پوزش از اینکه مطلب زیر ارتباطی با پست شما ندارد ..چون ایمیلتان را نیافتیم در اینجا پیغام گذاشتیم
..مفتخریم به اطلاع شما برسانیم سایت جدید “ایران تورنتو دات نت” به عنوان اولین و جامع ترین سایت خبری و اطلاع رسانی فارسی در آمریکای شمالی ، در شهر تورنتو افتتاح شد.
خواهشمند است با مراجعه به این سایت، درصورتیکه مطالب آن را مفید یافتید به سایر خوانندگان خود معرفی نمایید.
ضمنا این سایت غیر سیاسی است اما از مطالب اجتماعی و بین المللی استقبال می شود.
با احترام
گروه فرهنگی و اطلاع رسانی ایران-تورنتو مدیا ( ایرانتو)

ببین من هم مثل تو فکر می کردم تا اینکه خدا من رو با حضرت اوبونتو آشنا کرد! واقعاً عجب چیزی است! مهمترین امتیاز نسبت به مک و ویندوز این است که قِرانی و یا حتی یک پنی نباید برای آن پول بدهی. کافی است تا اراده کنی و سی دی اون رو در صندوق پستت تحویل بگیری! حتی پول سی دی رو هم ازت نمی گیرند!
یک سری به ubuntu.com بزن و ببین که چطور میشه خیلی راخت از شر زرق و برق برنامه های بیل گیتس و از چاخان های استیو جابز راحت شد! هر دوتاشون کلاه بردازند!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.