دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

خداحافظ هری! سلام امیر!

بالاخره بعد از مدتها هری پاتر را تمام کردم. دلیل طولانی شدن کتاب آخر هم این بود که نسخه چاپی برای مدتی در دسترس نبود و از روی دستیار دیجیتال وفادار می خواندم که البته بسیار تجربه نیکی بود تا اینکه یک روز به دلیل یک خطای نابخشودنی مجبور به فرمتش شدم و چون حوصله بوت در ویندوز را نداشتم از منتقل کردن دوباره منصرف شده بودم. بالاخره چند روز پیش به مدد استارباکس تمامش کردم و کتاب پر سر و صدا و زیبای خالد حسینی را شروع کرده ام که الحق قلمش را هم دوست دارم.

Harry & Kite Runner

9 دیدگاه دربارهٔ «خداحافظ هری! سلام امیر!»

سلام حق مطلب را با احساس خودتون بیان کردید خالد حسینی قلم خوبی داره کاملا شایسته شهرتش هست اما اینکه براتون پیام می ذارم دلیلش اینه که برام جالب بود شما تو صفحه 360 خودتون همه راه ها را برای غیر دوستانتون مسدود کردید چرا؟؟2
جسارت نباشه تفاوت عکاس ها در نوع نگاهشون به همه چیز است اما چرا تو 360 همه شما عکاسا در همین موقعیت عکس گذاشتید؟؟

ممنون از نظرتون.
اگر منظورتون از عکس های ۳۶، فلیکر هستش که ابدا جدی نگیریدشون. اگرم عکس های ‍پورتره خودم هستش که بازم آنها مهم نیستند. اما راجه به عکس های فوتوبلاگم از هر کامتنی به شدت استقبال می شود چون که با وسواس بیشتری انتخابشان می کنم.

salam,kheyli jaleb minevisi .ama shoma hadeaghal ba komake starboxo dastyare dijitaletoon mitonin ketabaye morede alaghatoono bekhonino tamom konin,ma k mahkomim b jahan sevomi boodano az hame taraf mahroomim chi kar konim? 1 mahe donbale noskheye jadide mahbob tarin ketabe donyam,hanooz dastam nareside . b omide rooze nejat bye kamal.

ممنون از نظرتون. اگر منظورتون هری پاتره که نسخه انگلیسیش همزمان با همه دنیا در ایران هم در معرض فروش قرار گرفت. بازار ترجمه هم که به شدت داغه و چندین ترجمه از این کتاب موجوده. PDA یا همان دستیار دیجیتال هم با تنوع بسیار بیشتر در مرکز پایتخت موجود هستش. کافی شاپ هم که تا دلت بخواهد تو تهرون هستش. پس از این لحاط ابدا جهان سومی نیستید.

bazam salam,hagh ba shomast man taslimam faramosh karde boodam in ketab tavasote motarjemaye dg ham tarjome shode,ama man adat daram vaghti avalin noskheye y motarjemo mikhonam ta akharesh ba hamon pish beram,man donbale motarjem vida eslamie hastam,k hanooz b dastam nareside,dar zemn shoma kheyli khob baladid b hesabe tamame jomleha residegi konin va tike haye tondi beparonid,ki harf az cofeeshop zad?bale hata toye beheshte maham cofeeshop gir miad chi berese be paytakht.
va man fekr mikonam commente ghablim nemadi bood az motarez boodanam dar morede chizaye ba arzeshtar.
vaght kardid sari b shahro diare ma bezanid.

تندی احتمالی من را ببخشید که اصلا قصدی بر آن نیود. منظورم از پایتخت، مجتمع کامپیوتری در میرداماد تهران است که اوازم الکترونیکی و کامپیوتری را به قیمت زیاد ولی پا به پای دنیا عرضه می کند. با این اوصاف شما شهر و دیارتون کجاست؟ یا با ادیبات کوچه بازاری “بچه کجا هستی”؟

فقط می خواستم بپرسم این امیر کیه؟ احیاناً با من نسبتی نداره؟
جدی گفتما! توضیح بده. چون من از هر چی که به اسمم ربط پیدا کنه خوشحال می شم!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.