دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

ایرانی بودن

  و اما در مزیت ایرانی بودن یکی اینکه برای پرزنتیشن دمویی که تنها در یک روز 18 ساعت بدون وقفه برایش کار کرده ای و تحسین جماعتی مدیر و وایس پرزیدنت را برانگیخته ای و حتی از یکی از آنها کارت هدیه گرفته ای، شخص دیگری را مامور می کنند و تو می مانی در تورنتو و حضرت ایشان در لاس وگاس در هتل چهارستاره و حق ماموریت و لذت دیدار از شهر گناه که اوصافش را از نیما شنیده بودیم و مترصد فرصتی برای زیارت. تصور می کردم عوض کردن اجباری تیمم به دلیل ایرانی بودنم آخرین و بدترین بلایی است که برای یک دانشجوی ایرانی که در کمپانی آمریکایی کار می کند، متصور است ولی سوختن ماتحمان را برای این یکی پیش بینی نکرده بودیم.  علی ای حال خدا را سپاس گزاریم برای همین خط ضعیف اینترنت- که در ویندوز حداکثری است که می توان دسترسی داشت- که در فضای آرامش بخش استارباکس، که بوی قهوه تازه، مشام را نوازش می دهد، اینترنت را در لپ تاپ زخمت کار من، زنده می کند. چه بسا که چفت و بست دار ترین وایرلس را می توان در حد اکثر 5 دقیقه در LINUX به زانو در آورد.   خداوند LINUX را همواره زنده نگه دارد که داشتنش موجبات آرامش روان است و قدرت دهنده ضعیفان.

9 دیدگاه دربارهٔ «ایرانی بودن»

عزیز دل برادر.
اگر بنده دنبال گناه باشم تورنتو که در دسترس تر و شناستر از وگاس هستش…شهر گناه که بنده در نوشته آورده ام لقبی است که به خاطر قمار و کازینو و مجانی بودن نوشیدنی های الکلی به وگاس داده اند. ضمنا عوض سمپاتی با من به خاطر همه تحقیری که به خاطر ایرانی بودن شده ام ضد حال نمی زنند…

Dear Kamal,

I refer you to yourself on the previous post :”خدا برنامه نویسان ***بی سواد*** را با سوفیا لورن و پاریس هیلتون محشور کند” and I know you are not one of them. Thats the reason you did not go to Vegas. OMG, that mixture of Persian and English looks ugly.

First of all that mixture is quite unique and elegant. Second of all Vegas is for smart people not stupid one.Third is that why don’t u guys do not sympathize with me. I guess everyone is quite happy of what has happened to me or yuo guys really dont understand what is the feeling of being degraded.

I think I may know how you feel now, since it has happened to me, too. I also thought that what I wrote might be categorized under the title of Sympathy. Anyway, I know you feel bad, but I’m afraid that is not the last time it happens to all of us.

سلام بر آقا کمال عزیز؛ تقریبا تمام متن هایت را خواندم. قلم ایرانی ات باعث افتخار است. کاش من نیز می توانستم اینگونه شیوا و زیبا و دلربا بنویسم. پاینده باشی دوست خوبم. یا علی مدد

وقتی آقای محسن خان عزیز اینطوری آدم را تحویل می گیرد اصولا شب آدم ساخته می شود. سپاسگزار از محبتتون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.